Week 13 - Druuuuk

23 januari 2019 - Dublin, Ierland

Hoihoi!

Week 13 was ontzettend druk. Het was de een-na-laatste week met colleges, en ik had deze week maar liefst 5 deadlines voor verslagen:(

Doordeweeks - Met al die deadlines heb ik in elk geval de Krav Maga een keertje afgezegd (zwemmen weet ik niet zeker). De week bestond vooral uit naar de uni gaan, naar huis, verslagen schrijven, even boogschieten en weer door. Het was zeker niet de leukste week in Ierland, maar dat hoort er ook bij.

Weekend - Vrijdag was het even tijd om adem te halen, de volgende week had had ik (maar) twee deadlines. Dus om even te ontspannen werd het een gezellige avond met Romy, Atte en Sofian in de keuken. Het werd zelfs zo gezellig dat we besloten om de volgende dag samen ergens te gaan ontbijten en naar het Natural History Museum te gaan. Romy bleef slapen, want heen en weer fietsen had zo laat 's avonds helemaal geen zin meer. De volgende ochtend zaten de ochtendmensen gezellig in Mochaland voor het ontbijt. De heren hadden ingewikkelde warme maaltijden besteld, en de dames heel simpel taart en ander gebak, maar gek genoeg moesten wij het langste wachten, ze waren ons gewoon vergeten... Nadat we toch al ons gebak hadden gekregen en opgesmikkeld, was het tijd om ons naar het Natural History Museum te begeven. Dit was een hele bijzonder museum:) Het waren eigenlijk gewoon twee verdiepingen met opgezette dieren. Een heel fascinerende plek om rond te lopen! Na deze leuke opvulling van mijn zaterdacg ochtend/begin middag, was het tijd om aan de laatste verslagen te gaan zitten. Hier heb ik de rest van het weekend heel leuk mee opgevuld.

Het was dan misschien niet zo bijzondere week, maar als je ooit naar Dublin gaat, ga dan zeker even naar dit prachtige (gratiies) museum:)