Week 12 - Bezoek

23 januari 2019 - Dublin, Ierland

Hoihoi!

Na week 11 werd het wat lastiger om elke week een stukje te schrijven. Het was gewoon zo druk met leuke en minder leuke dingen! Daarom probeer ik (nu, in week 20 weer in Nederland) over elke week een stukje te schrijven met de belangrijkste dingen die er die week gebeurt zijn:)

Doordeweeks - Doordeweeks is er niet veel bijzonders gebeurt, ik ben naar al mijn sporten geweest en heb weer wat verslagen ingeleverd. Er zijn zo véél deadlines... De uniweek gaat in zijn normale gangetje voorbij.

Weekend - Vrijdagavond maak ik eerst avondeten voor mezelf, Loth en Mieke. Hun vlucht is wel vertraagd, met een klein halfuurtje. Rond een uur of 7 haal ik ze op van het vliegveld, wat leuk om ze weer te zien! Deze avond is vooral gevuld met bijkletsen en nog meer bijkletsen. Met zijn drieën in een twijfelaar is wel heel knus... Zaterdag laat ik ze mijn nieuwe woonplaats zien, de universiteitsgebouwen en alle toeristische hoogtepunten. Toen het donker werd konden ze alle mooie lichtjes zien! Het zoeken naar een leuke lunchtent was wat lastig, waardoor het eerder een hele vroege avondmaaltijd werd. 's Avonds hebben we genoten van een lekker drankje in onze favoriete koffieketen. Mijn schoen had wel kuren, hij had besloten een zwembad te worden. Eenmaal thuis aangekomen hebben we een gezellige foto proberen te maken van het slaapfeest met de zelfontspanner. Die avond hebben we nog tot lang doorgekletst:) Zondagochtend vroeg (8 uur) moesten Mieke en Loth helaas alweer terug met de bus naar het vliegtuig, en lagen op mij weer nieuwe verslagen te wachten...

Het was wel superleuk dat Loth en Mieke langskwamen en ik heb ervan genoten!