Week 15 - Verrassing

23 januari 2019 - Almelo, Nederland

Hoihoi!

Deze week was een gekke week. Maandagochtend vertrok Atte naar Finland (Sofian was 7 december al terug naar Denemarken), dus toen was de meeste gezelligheid uit huis weg. Maandag en dinsdag heb ik hard geleerd, en woensdag heb ik wat kerstinkopen gedaan, geleerd en toen was het tijd voor een gezellige afsluitende avond met Romy. Gewapend met een wijntje en door Romy gemaakte Rocky Road, hebben we een heerlijk foute kerstfilm gekeken (Kissmass, aanrader). Dit was een heel gezellige avond:)

Donderdagochtend was het zover: mijn Kerstverrassing! Ik ging stiekem toch even terug naar Nederland voor de Kerst:) Dit wist ik al heel lang, maar ik had het geheim gehouden om mama te verrassen. Mijn vlucht ging om 11 uur, en om half 9 was ik al op het vliegveld om bagage in te checken en de security door te gaan en toen moest ik tot 10 uur wachten voordat mijn gate bekend werd gemaakt (dat gebeurde nog wat later dan dat...) Om 10 over 11 vertrok mijn vliegtuig naar Nederland en om half 2 (verschil in tijdzone) was ik alweer geland. Mijn koffer kwam aanrollen op de bagageband op het moment dat ik kwam aanlopen, dus ik was zo buiten de bagagehal in het arrivalgedeelte. Papa kwam me om half 3 ophalen (ook stiekem) en toen vertrokken we richting Almelo! Toen we om half 5 aan kwamen rijden, maakte mama net de deur open na een wandeling. Ze zag me eerst niet, maar daarna was ze heel verrast! :)

Vrijdag, zaterdag en zondag ben ik eigenlijk vooral thuisgebleven om met mama te kletsen en heel veel te studeren. Na de kerstvakantie wachten er 6 tentamens op me...