Week 11 - Drukdrukdruk

24 november 2018 - Dublin, Ierland

Hoihoi!

Met deze week erbij is het nog maar 4 weken voordat de lesdagen van het semester afgelopen zijn. Dat betekent: deadlines, deadlines en nog meer deadlines. De aankomende weken zullen daarom vooral gevuld zijn met het maken van reports:( Ach, dat hoort er ook bij.

Zaterdag - Zaterdag heb ik vooral aan een verslag gewerkt. Vrijdagavond was erg gezellig geweest met Romy en na wat uitgeslapen te hebben begon een saaie dag. Om het leuk af te sluiten ben ik 's avonds samen met Atte, Sofian en Romy uit eten geweest, mijn eerste keer sushi. Niet mijn favoriete eten, maar op zich wel lekker. Daarna hebben we 's avonds nog gezellig nagekletst.

Zondag - Zondag heb ik de hele dag aan een ander verslag gewerkt. Het was eigenlijk vooral een hele lange en saaie dag.

Maandag -  Maandag was ook een normale unidag. Na heel veel rond gerend te hebben, had ik 's avonds zwemtraining. Ik ben met de bus heen gegaan, maar teruggelopen (heel gezond, maar vooral omdat het qua reistijd niet uitmaakte). Tijdens de zwemtraining zijn er allemaal foto's gemaakt. De training zelf ging goed! Ik zwom in de snelste baan met alleen twee supersnelle jongens, maar het was echt een goede training.

Dinsdag - Deze dag was ook een normale dag. Overdag had ik uni en na samen met Romy avond te hebben gegeten, hebben we samen boogschiettraining gehad. Die ging weer wat beter dan de laatste twee keer, mede door een nieuwe techniek om je pees tegelijk te zetten met je sight.

Woensdag - Woensdag is altijd de langste unidag, maar deze week waren de meeste dagen eigenlijk als altijd. Na de uni zijn we met de bus naar krav maga geweest, want het regende enorm die dag. Krav Maga was heel interessant, en na een goede training kon ik tevreden weer naar huis. De busreis duurde wel heel erg lang (3 kwartier!).

Donderdag - Donderdag waren Romy en ik niet welkom bij Drug Purification, normaal gesproken mijn enige les. Dennis wilde een les om alles nog eens uit te leggen aan de leerlingen die het niet snapten. Verder zou ik eigenlijk een extra les Nutra hebben van Chiara om de les van maandag te vervangen, maar daarvan had ze geen locatie gemaild, dus ik ben langs geweest bij het normale lokaal, maar trof niets aan. Daarna heb ik boodschappen gedaan en geprobeerd aan mijn verslag te werken.

Vrijdag -  Vrijdag had ik mijn een-na-laatste college met nieuwe stof van Biotechnology. Daarna had ik het laatste chemische lab van shelf life management. We beginnen langzaam dingen af te ronden. 's Avonds heb ik met Romy hamburgers gemaakt en zijn we daarna naar Dai's foto expositie in Trinity geweest met Pierre, Medhi, Sofian en Atte. Dai gaf echt een leuke rondleiding en had mooie foto's gemaakt! Daarna heb ik met Sofian en Romy teruggelopen en hebben we de princess switch gekeken onder het genot van warme choco en een bessenstrudel. Het werd nog een gezellige avond!

Zaterdag - 's ochtends had ik me 3 kwartier verslapen, maar gelukkig kon ik nog op tijd de bus pakken naar DCU. Daar had ik de tweede archery competition, dit keer in officiële polo. De wedstrijd ging redelijk, het was een verbetering van de vorige keer, met een score van 303 punten. Atte en Sofian waren komen kijken (uitnodiging van Romy), erg attent. Daarna hebben we een archery lunch gehad en zijn we met de bus terug naar huis gegaan. Daarna was het tijd voor meer verslagen... En nu schrijf ik even dit stukje!

De aankomende week is eigenlijk alleen maar gericht op verslagen schrijven en focussen op de universiteit. Maar ik heb iets heel leuks om naar uit te kijken, Loth en Mieke komen vrijdag!

Roos